Tuesday, November 10, 2009

Festival Zapin Johor 2009


Kumpulan Gemilang Kurnia
(Saguhati Kategori Mukim)

Salam pagi semua,apa khabar semua orang di pagi hari selasa ini....?Harap2 semua orang sihat sejahtera lah yer....Masih ada yang monday blues ker lagi...ala, tu perasaan jek tu....
Baru jek lepas Festival Zapin Johor 2009.Aku berkampung kat Hotel Selesa selama 3 hari...Selesa ke hotel tu?...Selain penari2 zapin aku bawak anak2 aku dok hotel tu gak...Tu yang penuh bilik tu...
Pengalaman 3 hari mmg penat gila.yang mana aku perform la...yg mana anak2 aku ada show lg...latihan pun sekejp jek...Mula2 aku join terbuka jb...tap atas alasan yang berlaku,aku x jadi masuk.So aku mempelawa diri aku sendiri nak join mukim jb....join grup Gemilang Kurnia team Mamat....
Akhirnya, Alhamdulillah team aku berjaya dapat tempat saguhati....tempat ketiga...Oklah tu....!

No comments: