Friday, April 9, 2010

Kembali sibuk.......

Salam semua, kepada rakan-rakan dan taulan yang masih sudi mengikuti blog aku..atau mungkin ramai yang sudah tawar hati untuk terus mengikuti kisah2 dalam lembaran hidup insan seperti aku.
Hidup aku kembali sibuk....job mengajar sudah kembali...festival akan muncul bermula dengan daerah Kulaijaya....jadi kepada rakan2 yang membaca blog aku nih...aku pasti yang mmg tugas nya mengajar menari...yang di gelar sebagai koreografer mmg sedang gigih mencari idea terkini untuk membentuk satu pasukan penari yang benar2 hebat...dan akhirnya layak mewakili daerah masing2....buat kawan2 koreografer yang mengenali aku dari seluruh negeri Johor,aku ucapkan gud lark....kalau ada jodoh...klau ada rezeki...berjumpalah kita yer di peringkat negeri...
x kira la samada kategori sekolah rendah ker, sek menengah ker, mukim ker ataupun terbuka...semua ada peluang untuk menang.yang penting jgn tersasar dr landasan yang dikehendaki kan....
hehehehehehhe....anyway buat yang terbaik ok kawan2....!

No comments: