Saturday, April 17, 2010

Hari Anugerah Cemerlang kali ke-35

Salam semua. Hari ini selesai satu lagi tugasan yang berat. Walaupun x berhujan dan berpanas di tengah padang tetapi tugas nih pun perit gak. Hari Anugerah Cemerlang MSAB dah pun tamat dengan jayanya tepat jam 1thari. As usual,aku bertindak sebagai Pengacara. Tahun ini aku berganding pula dengan Kak Fariza. Kerja-pengacara ni tgk mcm tak susah sebab hanya buat kerja pada hari kejadian jek tp peing kepala tau sebab kena selari dengan AJK Pendaftaran dan Hadiah.
Dalam 2 hari juga la aku amek masa nak siapkan teks pengacara. Bila dah siap susun, teks pengacara aku setebal 21ms...puas ati....???!!?!??!!?!?
Hahahaha....dengan tema hijau kuning...(aku pakai tie kuning jek),aku mula menjalankan tugas seawal jam 10.30pagi.Tetamu Kehormat adalah Naib Canselor, Univrsiti Malaysia Pahang.dia ni bekas pelajar maktab dulu tapi tak tau la tahun berapa.So, tradisi maktab nih dia suka jempt bekas pelajar-pelajar maktab. Tahun depan x tau la sape pulak kan...Jgn jemput aku dah la.Aku kan bekas pelajar EC gak.hahahahaha
Ok, perjalanan majlis berjalan dengan lancar.Ada gak persembahan dari pasukan jidor dan gamelan sebagai acara sambutan...


pasukan gamelan...



pasukan jidor

Diorang nih kira mcm sambutan VVIP konsep 1 malaysia.ada gak kompang ngan gendang cina tapi tak sempat amek gmbr.Aku kan dah kena standby jd pengacara.
Then bila VVIP sampai jek, terus persembahan ghazal, angklung and mini orkestra...

persembahan ghazal nih 1st time kuar show nih...tu yg muka mcm takot2 tu....

Oklah.....overall perjalanan majlis ok dan lancar.wpun aku ada tersasul sebut beberapa bahagian ttp sumer ttp ok....



diorang ni bekas pelajar EC....saja dtg menyibuk...hehheeh

so pada semua penerima Anugerah...tahniah ook...!

1 comment:

gusti putri raden saleha said...

band tak masuk frame ker ckgu...? penat i duk tiup...