Wednesday, September 1, 2010

Sambutan Ambang Kemerdekaan

Salam semua...kembali bertugas pada hari ini setelah semalam bercuti sehari smpena Hari Kemerdekaan Malaysia yang ke 53.. So bagaimana dengan sambutan korang plak?
Panstikan sederhana tetapi meriah ok....yerla bulan puasa kan...
Malam Ambang Merdeka ...hurm,dah jadi trend sekarang ni..thn ni aku sambut kt Asrama EC jek...tetiba ada majlis pulak...tak tau pulak aku...hehehehehAs usual klu ada majlis ad hoc kt sek ke kt asrama ke aku mmg kena jadi MC...klu x, suh jek ridzuan...lg senang kan.
Aku ke asrama bersama Aliff dlm jam 9setengah gitu...


1st2 mestilah pose-pose manja kan (PPM)...bersama budak2 ostel...sebenarnya kt ostel x ramai sgt budak sebab diorang ramai yang balik takpun sambung cuti...yang ada dalam lingkungan 40 orang pelajar jek...tp sambutan ttp meriah..

ini jelah antara anak2 aku yang ada kt ostel....lain2 nan ado....!

ridzuan pun sempat bergambar dengan tawau...hurm...so sweeetttttt!

seblm acara bermula, diorang semua tgk cerita 'Sarjan Hassan'...then bila tetamu sumer dah sampai, jamuan dulu la...makan satay ok.....!
lepas tu baru la mula majlis...dalam jam 11 lebih gak la...!mula2 ucapan pengetua, then ydp pibg...then ada deklamasi sajak oleh bulat@annie....then barulah countdown.....

sambil nyanyi2 kita kibar2 BENDERA MALAYSIA...mmg meriah sgt2


mmg semangat semua orang....abes nyanyi2..makan abeslah sudah sambutan....dalam kul 1245 gitu..aku pun balik la.......!

SELAMATMENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN MALAYSIA YANG KE 53

1 MALAYSIA MENJANA TRANSFORMASI

2 comments:

faizul@tom said...

assalamualaikum bro,

nak tanya skit, bro ni warden kat asrama putera EC tu ke?

kalau ye baguslah. susah betul saya carik info asrama yg byk kenangan pada saya ni. saya alumni batch 83-85 semasa masih bernama asrama sek.2 inggeris lagi.

bukan apa, level umur2 mcm saya n kawan2 rasa nak sgt berkumpul n berkunjung ke tempat kami mengenal dunia ni. mintak tolong sangatlah kalau boleh createkan facebook ke, website asrama ke. itu pun kalau tak menyusahkan laa..

sekian

faizul@tom

faizul@tom said...

ehh.. lupa..

boleh reply ke email saya

spyzul AT google DOT com

tq