Tuesday, August 24, 2010

Majlis Berbuka Puasa Asrama Putera MSAB 2010

Salam ceria semua...Alhamdulillah sudah sampai hari ke-14 kita berpuasa. Dan sudah semestinya kita masih lagi berlumba-lumba untuk mendapat keredhaanNya yang Maha Esa...
Oklah...semalam aku berbuka puasa di Asrama EC...majlis ini diadakan bersempena dengan lawatan dari Pegawai PPD dan pengetua2 sekolah daerah Johor Bahru....meriah mmg meriah..Majlis bermula seawal jam 6.30...


kusyuk mendengar ceramah....

tazkirah oleh Ustaz Dzul...tu pun sebab menantikan kehadiran tetamu VIP...as usual aku kena uruskan MC..tp memandangkan majlis ni kt Asrama so aku suh la Ridzuan yang jd MC...


anak2 asrama yang insaf.......

aku latih lite2 jek....hahhaaah.Tp tetap aku dtg pakai baju songket bunga tabur kan...
Then terus ngan berbuka pose( makan lite2 jek....!)..pastu solat magrib...baru makan berat2...kt meja pelajar ayam goreng tp kt meja aku burung puyuh goreng...sedap gak..1st time rasa kan.

petugas yang menyambut tetamu...


aku bersama petugas (RIDZUAN DAN SYED DIN).......

kehadiran vip...

bersedia untuk berbuka puasa

guru-guru pun hadir sama

guru perempuan pun ada......

Yang lain2 mcm biasa jek....lepsa makan, terus sambung solat isya'....n terawih...last2 baru ada ucapan dari pegawai Ppd dan ayahanda pengetua...

berselamat setelah tamat acara........

pelajar juga berselawat bersama-sama

Smalam aku tido kat asrama..malas nak balik umah...so pagi td aku terus g sek dr asrama...lebih senang dan jimat....!

No comments: