Thursday, October 8, 2009

Anak Seni Seri Budiman....


Salam...hai kawan2 sumer....apa khabar?Lama x update blog...2 3 hari nih mmg susah nak upload gmbr kat blog nih...xtau naper...tetiba hari nih mcm sena gpulak.xsampai 5 minit dah siap...PMR dah pun dah mula semalam.Camner la anak2 aku amek PMR ni kan...semalam diorang kata kertas BM mcm senang....!
Entahlah,aku tgk soalan senang tp xtau camner jawapan yang diorang kasi kan....harap2 berjaya la....dapat la A anak2 aku tu......

Ni la gmbr budak2 kebudayaan sekolah aku.ni pun sebahagian jek, yg lain cuti sempena PMR ...ni jela yang dapat aku tangkap tuk sesi fotografi kali nih...gmbr nih nnt nak masuk dalam majalah sekolah...Tau x nama majalah sekolah aku...Seri Budiman..sama mcm kumpulan tarian aku kan...!


dalam minggu ni aku macam malas jek nak g sek...cam xder mood jek...naper ek..?virus malas melanda kot..xpun aku x cukup rehat...sebab mlm2 sekarang aku ada latihan teater...ada show 23 ngan 24 hb kat rtm....kalau ada rezeki dan kelapangan...meh la dtg tgk ramai2 k....!

oklah...aku nak sambung berface boook nih...
jage diri semua....!

No comments: