Monday, October 19, 2009

Bila dah ada show....!

Salam....minggu ni aku dapat cuti 4 hari...sempena sambutan Hari Deepavali..bermula hari Jumaat sampai Hari Isnin..hari Selasa baru naik sekolah.Ghulam pun trn Jb gak...dia dapat cuti 3hari...tapi seperti biasa la..ujung2 minggu nih mmg ada banyak show..

kita mulakan dengan...

Majlis Hari Raya Iskandar Malaysia....majlis nih aku x menari...budak2 lain yangmenari.aku dok menyebok jek...tp sempat gak aku singgah lepas sekolah..nak makan free kan..hahahahah





Majlis Perkahwinan Anak Pn Azizah..Puan Azizah ni sebenarnya Guru Penolong Kanan Ko-Kurikulum sekolah aku. Dia buat majlis nih kat Dewan sekolah aku pada hari Sabtu pagi sampai tengahari ..so senang la kan..Dan aku pulak bertindak sebagai pengacara..heheheh.Bertambah ckit duit poket aku kan...hehehe



Next show...Majlis Hari Raya Aidilfitri Majlis Kebudayaan Negeri Johor dengan kerjasama Yayasan Warisan johor dan Jabatan Kebudayaan Negeri Johor. Taman Seni Budaya yang aku menari tu di bawah Majlis Kebudayaan Negeri.Majlis ni berlangsung pada hari Sabtu malam kat Pusat Konvensyen PESADA Johor..So 3 badan yang bergabung ni akan buat persembahan. Persembahan dari Taman Seni Budaya Johor ialah TArian Joget dengan diiringi oleh lagu Seloka Hari Raya...

Next show...ari Ahad pagi..Show Amal jek.Majlis Sambutan Hari Raya dan Deepavali Pusat Dialisis Nefro Utama di Hotel New York.Bapak aku kan kena dialisis, so diorang jemput grup aku untuk wat show..Mak ngan adik aku pun dtg gak...As usual aku pulak jadik pengacara majlis....

Hari Isnin..aku gunakan untuk berehat...penat kan bekerja walaupun hari cuti...!Next weekend ada pementasan teater 'Srikandi Tanah Jauhar'...sesaper yang ada kesempatan datanglah tgk kat Panggung RTM pada hari Jumaat dan Sabtu jam 8malam dan 2 ptg..
Datanglah yer..........!

No comments: