Wednesday, October 28, 2009

Demam....Periksa..!

Salam kawan2....watper tu...bz manjang jek. BIasalah, bekerja la kan,mmg la banyak keje kan..kalau dok umah x dapat plak gajinya..heheheh.So keje la rajin2 selagi ada tenaga n kudrat yang ada..
As usual,kalau ujung2 thn nih, selain daripada banyak keje, budak2 sekolah dah sibuk pekse...peperiksaan ujung thn la kan.Sekarang nih budak2 f1 yang periksa dulu.Soalan di set oleh guru2 sekolah sendiri..budak f2 plak lambat ckit...awal bulan 11 br mula pekse..!Bila citer pasal pekse nih..mcm2 hal yang berlaku..Ingat lagi dulu masa kita pekse setengah tahun ataupun ujung tahun...mmg mcm nak giler...Kalau yang rajin, study ler...kalau yg malas x study ler,lepas adala wujud cubaan2 meniru kan...
Kadang2 mcm kelakar jek kan budak2 nih.Skill meniru mmg x berubah dari dulu sejak zaman aku sekolah...dan biler teknik dan tektik diorang tidak berjaya, so aku ler yang gembira sebab aku yg kantoikan diorang..cian ek...
So korang tgk la diorang ni pekse....





mcm2 citer kan....so SPM juga akan menjelang tiba ujung thn nih.Tahun nih aku kena jge SPM,di SMK Skudai...sampai 16 Disember..ada anak2 aku yang akan amek SPM gak mcm Alai, Akhir, Aqil, Ijud, Zain,aizu, Roro,...so selamat berjuang tuk mereka....dan selamat berjaya....!

No comments: