Thursday, December 17, 2009

Dugaanku....


aku mulakan nukilan blog ini dengan gmbr di atas...keadaan kt bilik nih mmg sunyi.Sekali sekala akan kedengaran bunyi kereta melintasi ruang luar bangunan ini...Sambil ditemani bunyi deruan kipas dan sekali sekala bunyi jururawat sedang bertugas...agak terubat jua rasa kesunyian yang menebal..persoalan..kenapa aku ada di sini..bukankah lebih selesa jika aku tidur dan bersenang lenang di rumah...jawapannya mudah...inilah ketikanya aku menjaga ayah aku yang sakit di hospital...
sambutan Maal Hijrah kali ini memcatatkan seribu kenangan...ayah tiba2 diserang stroke yang ringan..pada harapan aku. Dan kali ini kehadiran dia ke Hospital Sultanah Aminah lain dari yang lain...Kalau dulu dia ditempatkan kat blok Dahlia...kali ini dia ditempatkan kat blok hadapan berwarna merah,tingkat 4, wad neuron...
kepada kawan2, doakan kesejahteraan ayah aku..bertepatan dengan sambutan Maal Hijrah ini...!