Tuesday, December 15, 2009

Beberapa perkara yang berlaku........

Hai sumer....camner hari korang hari nih....?.....best ker jadual yang korang ikut selama hari nih...semoga gembira la ek..kalau sedih2 ti cepat tua la plak kan...nasib baik aku muda lagi...

dua tiga hari nih, hidup aku berjalan dengan lancar dan menggembirakan walaupun gigi aku kena cabut...kellas kan....sekarang nih pun aku masih rasa lagi sakit2 kt tempat kena cabut tu...mcm sengal2 gitu...dan sebagai kenangan untuk kawan2 aku ...korang boleh save gmbr gigi aku nih...amek r.......

save tau...jgn tak save...gigi nih dah banyak berjasa tuk aku so korang antara orang yang terpilih dapat save gmbr nih...at least kalau korang tak jumpa aku, tgk gmbr gigi nih pun dah dapat lepaskan rindu.... hhhahhaahah..Sebenarnya, masa tu adalah 1st time aku gi klinik gigi....gigi aku mmg berlobang n rasa sengal2....tp x selalu la rasa sakit..pengalaman pertama gi klinik gigi terus kena cabut kan....proses cabut gigi aku nih mengambil masa lebih kurang 30minit termasuk masa bius....!sampai lenguh mulut aku nganga...!aku cabut gigi ngan ghulam naik kete kia dia...!
anak2 aku pun ada dtg umah gak, sempat la kitorang gi larkin mall breakfast.....!heheheheh

ghulam, isham n haziq......sweet sgt!

zain,alai n aku.....lagi la sweet...!

so....camner kehidupan korang hari nih...?
sampai jumpa lagi...take care sumer..........!

1 comment:

dieselfreak said...

orang cakap kalau letak gigi bawah bantal nanti si pari-pari akan muncul