Monday, January 11, 2010

AKTIVITI Pada Hari AHAD...

Salam sumer..bagaimana kerja hari ini? Ada baik sumer? Nak suh citer pasal AJLke-24 kah?
Tak perlu ler ek...pada aku no komen sgt...Tahniah pada yang menang...Aku bukan judge to do the judging..Aku terhibur dan suka sgt...bagi penyanyi yang baru tu...tingkatkan usaha untuk bersaing di dunia hiburan Malaysia....!
Hari Ahad selalunya aku isytiharkan sebagai hari jimat air...tapi semalam kitorang plan nak cuci kereta..Seronok kalau cuci kereta ramai2...kalau sorang2..alamatnya anta car-wash jek la kan...
Pulak tu, kitorang satu umah x mandi lg walaupun dah kul 6 masa tu...hahaha!Nak jimat air kononnnya tp last2 bazir air gak kan....
Seronok tau cuci kete ramai2 nih...tgk la muka aku tu...mula2 mcm tak ikhlas kan, tp bila dah basah kuyup...gembira tak terkata la....siap pose2 manja lagi...

posture ttp vogue....!ada nak join aku cuci kereta ker? Penat tau cuci kereta nih..sampai lenguh2 pinggang...nasib baik ada kwn2 dtg mmbantu...klu x..!harapkan aku jek...sure aku x wat kerja2 mcm nih kan....hahahah

JJM sedang melalui proses pembersihan.Entah2 kereta ni terkejut x..yelah,tuan di adah la pemalas, tetiba arni nak cuci kereta plak...mesti kereta aku terkejut..tp kata orang benda2 pelik xyah tegur,t kena sampukkkk....!


JKM in action...nih kete su.Cuci jugak jgn x cuci...yang nih blom bilas lg tu yang penuh sabun lg tu...

kwn2 pun ada gak nak nolong....DD tetap maintain cantik kan...cantik KAH dia?

Ajak pun ada...jirus2 n siram2 air kat kete...last2 dia siram orang..dah camner tu?

lepas dah basah2 ngan air n sabun...kena la lap kereta tu pulak kan...kalau dibiarkan nnt ada capukan bekas2 air yang kering atas badan kereta tu..dah buruk kan...!

So siaplah kerja basuh membasuh kete aku n kete su.Kalau nak hantar kt kitorang cuci kereta leh la anta tp kena r charge...RM 20 sebuah kereta kalau nak cuci...ADA BERAN ?

No comments: