Thursday, January 28, 2010

Alhamdulillah....

Alhamdullillah....ayah telah pun dibenarkan keluar dari hospital. Semalam agak kelam kabut gak bagi aku. Aku ke sekolah jam 10 pagi. Ada latihan bahas untuk budak-budak aku. Aku pilih budak2 sesi petang tahun nih.Budak-budak form 1 ngan budak form 2...hahahahah. Then, tengah2 aku latih tu, pihak HSA (Hospital Sultanah Aminah) col aku...Terkejut gak sebab aku tinggalkan henset kat bilik kaunseling. Ratna yang angkat. Dia pulak yang cuak biler HSA col...Tp biler aku col balik wad Dahlia 4, rupa-rupanya ayah aku dah boleh discharge dari wad...Lega aku dengar.
Alhamdullilah.......!
So, aku pun minta time-off dari En Panir... aku uruskan ayah pulang dari hospital...Bila dah selesai segalanya...Lega rasa hati...At least aku tak yang nak amek mak aku dar Taman U ke hospital dan balik setiap hari....
Ayah aku pun nmpk mcm ok jek....cuma biasalah bila kena stroke....!badan xleh gerak kan...doakan jelah Ayah aku sihat....
Ok, time to go...nak teruskan latihan bahas nih....!

No comments: