Thursday, January 7, 2010

Pembukaan Sesi Persekolahan...

Salam 1Malaysia semua...semoga semua sihat yer! Hari nih dah masuk hari ke-4 sesi persekolahan bermula. Banyak kerja yang perlu disiapkan namun aku ttp maintain dengan kerja-kerja aku yang banyak itu.Tak perlu nak rushing2 kalau kita pandai manage.
Bila dah masuk hari ke-4 ni maknanya aku pun dah nak mula ajar bufak2 form1.Selama 3 hari diorang perlu menghadiri sesi orientasi iaitu pengenalan kepada budaya dan persekitaran sekolah. Tahun nih aku dapat 18masa mengajar seminggu. Subjek mcm biasa BM form2 and pendidikan sivik form1. BM ada 2 kelas dan sivik ada 3 kelas...
Budak2 form2 semua dah pernah jumpa aku dan diorang dah tau cara aku mengajar tp budak2 form 1 first time aku jumpa...mungkin diorang terkejut dengan cara...xtau ler.Tgk la nnt biler aku masuk kelas diorang nnt...
Semalam aku tidur hampir jam 4 lebih...knp ek?Aku browsing2 kt Facebook cari bdk2 bekas pelajar EC....and fortunately...mmg ramai budak2 EC batch aku ada kt Facebook.Itulah baiknya Facebook nih. And En Khair Ngadiron pun bekas pelajar EC rupanya...Satu alumni la rupanya kitorang nih.
Minggu depan dah mula latihan rumah sukan...Hari Isnin plak tu.Hish la ek...xsempat nak bernafas,dah mula latihan rumah sukan....Xperla kan, cepat mula, cepat la habisnyer...Kejohanan Olahraga pun 2Mac...so standby la yer........!

No comments: