Thursday, February 11, 2010

Sukan Tara & Acara sebelum Sukan 2010

Salam semua, masih sihatkah kawan2 aku diseluruh Malaysia dan dunia nih....? Semoga semua masih sihat dan mampu menhirup udara di bumi Allah yang tercinta ini...
Sepanjang minggu ini, acara Sukan Tara dan Acara Sebelum Sukan berlangsung ...meriah mmg meriah tetapi dalam kepenatan la kan...Kena kerja pagi dan petang...waktu pagi kena jaga budak2 bersukan dan waktu petang kena mengajar kt sekolah pulak....heheheheh.Xperla, dalam penat2 nih masih lagi aku rasa seronok kerana melihat gelagat anak2 murid yang mengelikan hati....Diorang ni bila tiba time2 sukan mmg semangat giler...kalau kt dalam kelas mengantuk jek la...!
Acara Sukan Tara bermula ari Isnin dan Selasa..selalunya masa dulu2 aku sek kt EC, sukan tara dia buat sebelah petang untuk budak petang n masa pagi untuk budak pagi...so masalah kehadiran x wujud....!Tp sekarang nih aku kena la gigih nak bangun pagi sebab nak handle budak2 nih kan......!



Guru2 rumah sukan nih mmg la semangat semua.Sampaikan kalau anak2 buah diorang xlepas apa2 acara, muka mula berkerut...mcm yer2 jek diorang nih.Tp aku mmg tabik kt rakan2 sekerja aku ni...semangat kesukanan diorang xleh dihalang...terus membara la katanya....!




Pagi2 lagi budak2 dah berkumpul kat padang sekolah.Ada yang terpisat2 lagi matanya ...yelah x biasa bangun pagi kan....!Tapi tanggungjawab ttp dilaksanakan dengan jayanya...






Penjaga garisan pun dah sedia. Kalau korang nak tau, acara sukan tara ada 4 iaitu lompat jauh, lontar peluru, 100m n 400 m..diorang nih mmg dah stanby nak mulakan acara 400m....tp lepas berlari nih mmg ler penat..kesian budak2 nih kan...!


Yang belum lari lagi mmg la gembira...siap2 pose lg ngan kwn2 diorang.diorang xtau kena lari dua pusingan padang kan....!




Aku kena settlekan buat air...so oleh kerana aku rumah Hijau (grundy) so aku buat la air warna hijau...very the tema kan...!hahahahaaha



so biler sumer dah bersedia, kita teruskan perjuangan dengan perasaan yang sangat gembira...!


p/s : mmg penat giler minggu nih.....

No comments: