Tuesday, August 17, 2010

Gatal2.....

Salam semua,salam penuh kesykuran atas kehadiran bulan ramadhan yang penuh barakah ini.....!hurm...bagaimana dengan puasa kalian..ok ke x? Harap2 ok la yer....dimudahkan segala urusan.
Hari ini hari kedua aku MC ..badan aku gatal2....tumbuh ruam2 merah...kenapa ntah pun aku x tau...dia bermula dari hari sabtu lepsa...merah n gatal..so ari sabtu tu aku g klinik...doktor kata gatal2 biasa jek...tp bila menjelang malam....semakin menjadi2...gatal2 naik lagi.aku tak puas hati,ari isnin aku g jumpa doktor klinik lain plak...dia kasi ubt lain...ubt yg macam kena chicken pox tu...macam reda ckit...tapi arini aku x confident agi nak g sek...takot bila aku berpeluh....gatal2 tu muncul semula...dah aku jd mcm beruk plak karang kan....tergaru2 ...so last2 aku MC lg hari ni...
Jap lagi aku nak g klinik lagi....bawak alif sekali....tolong teman...mcm biasa aku akan buka pose kt umah mak aku...
cadangnya nak bukak gerai jualan bulan puasa....didi nak masak tauhu sumbat...aku nak wat dadih..tapi arini x mula lagi kot....!xder mood nak masak la...lagi pun badan penuh ngan ubt kan...kena la hold dlu...pasni bila dah ok baru la nak masak dadih tu..
HAri ini dah mula percubaan SPM....gud lark wat sumer anak2 aku....!buat yang terbaik ok....!

No comments: