Friday, July 23, 2010

Semakin Hampir..........!

Salam Jumaat semua, walaupun semalam aku penat ttp pagi nih aku leh terbangun awal pulak kan...hhahhahah.Jadi bila dah terbangun awal ni,apa lagi ....online la kan...perkara yang sgt perlu dilakukan sebab dah 2 3 ari gak aku tak online...
Hari2 yang ditunggu semakin hampir,seram pun ada nih....heheheh.Tapi bila tgk anak2 aku menari dengan baik...aku rasa sedikit lega...!Hampir capai ke kemuncak....
Latihan semakin rancak dan esok aku akan buat rehearsal kt PLaza Kotaraya....xder pape sgt yang nak diluahkan cuma aku mohon kepada semua pembaca-pembaca blog ini agar kita berdoa kemenangan akan bersama-sama aku untuk team sekolah aku....
Aku pun menari gak tapi masuk kategori TERBUKA........
So,mari ramai-ramai kita meriahkan PLaza Kotaraya, Ahad ini jam 9.00am....!

No comments: