Tuesday, July 6, 2010

Style Terbaru....

Salam semua...aku sedang online di dewan...masa ni pelajar sekolah menghadiri Bengkel Kemahiran Belajar Tip Top....mmg menarik penceramah ni...tapi yang aku nak cerita bukan pasal bengkel nih tp pasal style rambut bebudak sekarang...bila di banci2....majoriti bebudak skrg ni lebih cenderung kepada style rambut yg pelbagai dan yang paling digemari oleh diorang semua ialah style rambut 'ultraman bodoh'....apa tu?
Itulah style rambut mcm berbanjaran di bahagian tengah kepala....tp ada sorang pelajar aku ni..Dia ni kena tahan dengan guru displin kerana rambutnya panjang...akhirnya rambutnya di potong di bahagian belakang kerana kerana sudah mencecah kolar baju sekolahnya...
Semasa nak balik tu, aku cabar la dia kalau la dia boleh potong rambut dia dengan tapak 2 ( guna mesin),aku akan kasi dia RM10...tak sangka pulak apa yang terjadi hari ini...
Hari ini dia datang sekolah dengan penuh bergaya menggayakan style rambut RM10 dia ittew....
jeng...jeng...jeng.... inilah dia style rambut dia ittew....!


ha....gigih jugak dia ni nak RM 10...terus dia potong rambut style....ha kan senang kan...lega mata aku tgk kan...kalau la semua pelajar sekolah di Malaysia potong rambut mcm gini...kan best....so apa komen korang?

2 comments:

Amirul Safuwan said...

hmmm..x menarik la kalau cm tu..xde variety katenye..

Amirul Safuwan said...

hmmm..x menarik la kalau cm tu..xde variety katenye..