Saturday, May 9, 2009

Hari Wesak....!



Selamat hari wesak kepada rakan2 yang menyambutnya....
Pagi2 lagi aku dah drive bersama Su ke Padang Layang-Layang atas jemputan menjadi pengadil pertandingan galah panjang Tadika Kemas parlimen Pasir Gudang. Wow...hebat tu jawatan kan..!x sangka ada gak pertandingan mcm tu sekarang. Dulu masa aku sekolah Tadika xder plak pertandingan yang se'happening' mcm tu kan..!So biler sampai mmg dah meriah dah pun. Pertandingan lain pun ada, ada yang dah siap pakai jersi...(pertandingan bola sepak),


jersi pun dah mcm jubah kan...!
ada yang dah siap nak main bola jaring. Then ada pertandingan gerak rama n silat gak...

pertandingan gerak rama nih...semangat!


yang bersemangat cikgu2 nya ...budak2 Tadika ni main taram jek...Yang yang diorang praktis lain yang jadik....!hahahahha...suka ati orang ler...
Bila nak mula pertandingan galah panjang tu (orang johor sebut belon acah...), aku pun impress gak...Ingat banyak pasukan.....rupanya, 3 grup jek....hahaha... Dan yang paling tak leh nak handle budak2 yang main..mcm2 style dah...yelah budak2 kan....
Aku ngan Su dah xleh nak ikut rules n regulation sangat....last2 sekali Tadika MSHE yang menang bergelar johan menundukkan Tadika Taman Molek 23 berbalas 1.....ha, grand ke tak grand tu.....
Walaupun hanya 3 grup jek yang masuk...aku ttp dibayar tau...RM50 seorang....macam x berbaloi...Tapi itu rezeki aku pagi td.....Yang penting aku gembira n puas hati....Kelakar pun ada gak...!

No comments: