Wednesday, May 27, 2009

My Review...celcom broadband..!

Hehehehe.....untuk memenuhi harapan hazry,aku wat la review pasal broadband....
Secara dasarnya, celcom broadband ni ok ler..semuanya bergantung kpd line celcom....kadang2 ok kadang2 x....

Mula2 dia guna HSPDA...(apa benda tu...?) tp yang pasti bila dia guna EDGE..mmg ler laju...
Untuk pengetahuan kwn2 yang membaca aku sekarang sedang online kat hostel sekolah aku...aku ada latihan bahas dengan bebudak hostel nih..diorang ada lawan debat lepas cuti nnt so kena la bersedia dari sekarang...dan biler latihan dah habis,rupa2nya dah malam, so aku decide nak tido kat asrama jek...esok pagi baru balik...hahahahaha!

berbalik kepada citer broadband ni....line dia agak ok, tapi biasa lah kalau guna broad band nih..kadang2 laine dia mmg giler ckit...hehehehe.

td aku gi CS jap..then ternampak ada gerai celcom..try r tanya pasal broadband ni...mmg harganya seperti yang aku expect...mahal...dekat rm400 u ols....so berbanggala jadi warga kerajaan..ada pakej untuk kerajaan kan...

oklah, dah malam nih...nak tido...selamat malam!
apa lagi yang aku nak review pasal broadband ni ek...?

No comments: