Monday, May 25, 2009

My New Celcom Broadband....

Hari ini dengan rasminya aku akan online menggunakan celcom broadband...heheheh.Sebenarnya,aku mmg dah lama nak cr celcom boradband nih.Tapi harga..terlalu mahal u ols...Sampai RM400....(tu yang Kak Yol beli dulu) tapi menggunakan pakej kerajaan, harga menjadi sangat murah...kalau dulu nak beli compartment vodafon jek dah rm299..then tiap2 bulan kena bayar pakej rm98...tapi dengan pakej kerajaan nih,harganya menjadi semakin murah....comparment vodafon aku dapat free n then bulan2 kena bayar rm50 jek...murah kan...
So, aku plan nak terminate line streamyx aku ittew..hehehehe.Tapi housemate aku yang lain dah janji nak kongsi sama2 nak bayar so biarlah kan....
Yang penting aku ttp guna broadband aku ittew...hehehehehe
So selamat online bersama celcom broadband...hehehehehe!

No comments: