Friday, August 7, 2009

aKU sTRESS....

Aku sress....naper aku stress nih..? Selalu kalau jd cikgu mcm aku nih, mmg selalu banyak keje..tapi x tau plak kenapa tugasan aku yang ini aku menjadi stress....!
Konsert Apresiasi Seni RIMUP Kebangsaan semakin dekat iaitu 19hb Ogos....Lebih kurang lg 2 minggu n Preview untuk Pegawai-Pegawai dari KPM adalah pada hari Rabu ini..... 12 Ogos 2009... Budak2 aku x wat apa2 latihan zapin lg.... Zapin Tenglu plak tu...budak2 yang baru nak join sgt x kuat...x sesuai nak ditonjolkan untuk konsert peringkat kebangsaan...malu tau aku selaku cikgu persembhan tarian ec....n aku tak sanggup nak malukan muka pengetua....hish!!!! Selama ini aku gah ngan persembahan sekolah ec yang vast....tapi sekarang nih....entahlah!
Kalau ikut jadual, esok ada latihan....Budak2 yaang nak join pulak wat hal, ada yang xleh dtg la, nak dtg lambat la...xnak dtg la...padahal kalau ikutkan diorang akan dapat sijil peringkat kebangsaan.Besar meritnya...tp diorang wat hal pulak....Kalau mcm gini ler, aku cr budak lain jek la!!!!
Entahla kenapa...malam nih mmg aku strees ckit...Macam JK2 tak berapa gitu...!

No comments: