Thursday, August 13, 2009

Menari Lagi....

Hai semua, sihat x hari nih? Kalau x sihat, g jumpa doktor cpt2..sekarang pun mmg musim orang sakit kan...Aku ingat lagi dulu masa aku sekolah, jarang la ada wabak2 sakit mcm nih....tp sekarang nih,orang demam pun leh meninggal dunia. Moga2 kita dijauhkan ek dgn benda2 mcm tu.....Insya-Allah!
Oklah, cerita menari nih mmg dah xleh lekang dari hidup aku. Ingat xder show, tp ttp Tuhan nak kasi rezeki kan.Alhamdulillah.....Minggu lepas show kat Hotel Grand Paragon. Hari sabtu pulak tu.Padahal masa tu,aku ngah uruskan latihan budak2 EC untuk Konsert Apresiasi Seni Perpaduan RIMUP Kebangsaan...dari pagi sampai petang aku dok pulun budak2 tu latihan.Nasib la ada ajak ngan Didi...Sebenarnya, diorang yang banyak tolong aku untuk latihan nih.....Aku nih x kuat sangat nak kareograf. Aku lebih kepada pengurusan jek.....

Wirama d' Tari
Close-up aku dan Eva

Didi dan Ashua

So, lepas latih diorang, kitorang plak wat latihan...Ni sebenarnya show carma Mek Su..So biler dah dpt carma kene la kareograf tarian baru. Dia nak overture perpaduan, then tarian ago-go,...Apa Guna Berjanji dengan Malam Pesta Muda Mudi.......!!!!Bergelek sakan la kan...
Minggu ni,kitorang sumer bz ngan latihan intensif konsert tu...Sebenarnya,konsert tu akan diadakan pada 19 ogos 2009 kat Pusat Konvensyen PESADA Johor.....Konsert ini akan dihadiri oleh Pegawai KPM dan Timb Perdana Menteri Malaysia rasanya....itu yang aku gegel tu....harap2 semua menjadi la ek....!

No comments: