Thursday, August 20, 2009

Trip to Singapore....!

Hai sumer...watper?hehehehe soalan yg sama jek ek...oklah, sebenarnya, aku g spore last sunday..tp br hari nih aku sempat nak updated blog...biasalah...baru habis Konsert Apresiasi Seni RIMUP Kebangsaan kat Pesada. Pasal konsert tu nnt aku citer kemudian. Kali ni aku nak citer pasal show aku kat Singapore....
Aku ngan Didi g Singapore sebab ada show kat sana...Kira macam job kawan atas kawan la. dia nak 2 orang jek wat gerakan Jawa..guna lagu Hatinya Tak Tahan.dia bayar sorang S$50 ngan duit transport.....So gigih la kitorang gerak..Dah setahun gak aku tak masuk Singapore...DAn yang paling penting, aku masuk guna CIQ yang baru..hehehe.Gigih la kan!
MUla2 masuk, aku agak impress...berteknologi tinggi gak la...Lebih baik dr yang dulu punya, then siap ada hiasan air lagi.



Sempat berposing jap....

Then, sampai kat Singapore br kul 12, padahal majlis tu dalam kul 4.30pm...so aku decide nak g umah nenek aku dulu. dalam kul 2 br kitorang gerak ke tempat yang ingin dituju iaitu Fort Canning..Diorang kata naik cab senang..tp biler tanya kat makcik aku..naik MRT jek.



Lagi jimat. Kitorang sampai kat area Fort Canning dalam kul 3 lebih la jugak... Nak cr tempat dia lagi. Last2,jumpa la tempat tu...


Tempat ni kira mcm A'Famosa Singapore la.Ada banyak tempat tinggalan sejarah kat cni ok...Tp masa aku sampai tu x sempat nak tgk2 around...Sampai jek kat ctu, trus tukar baju untuk show...


Tu dia tema pakaian kitorang...diorang nak tema jawa...ni la citernyer...Jawa x aku..heheheh!Sebenarnya, show ini adalah re-launching butik pengantin.So kitorang mcm opening sikit2 ler....heheheh...


Ni plak antara models yang terlibat....

No comments: