Tuesday, August 18, 2009

Dah macam mak orang dah....!

Salam semua...apa khabar hari ini? Dah lama x update blog.....hehe.Bukan apa, aku bz ngan lathan dan rehearsal untuk Konsert Apresiasi Seni RIMUP Kebangsaan....dan pada masa yang sama, 8 orang anak aku dok kat umah.senang ckit nak bergerak....rumah diorang sumer jauh2 so biler dok umah aku senang r sikit nak bergerak kan...
So, biler sumer dok kat umah aku nih...semua la ak kena jaga,...makan,minum, urusan harian, kejut pagi,mandi semua aku kena susunkan...dah macam mak orang dah!!!!
As usual, biler bangun pagi...aku kejut sorang2 suruh mandi, sambil tu ku kemas dapur ker, basuh baju ker...baju diorang nih kalau tak basuh cepat2 leh menimbun mcm bukit dah!!!!
Citer pasal mandi nih, cuba la bayangkan 8 rang nak mandi bergilir2...kalau latihan start kul 8...kul baper diorang kena bangun...pastu kena standby diorang punya breakfast.....!8orang kan ...
Tu yang aku kata dah macam mak orang....nasib baik ler makan tengahari sumer ditaja oleh penganjur....!
Ble balik ptg lepas latihan pulak dah kena sediakan makan malam...gitu ler seharian ...Untuk pengetahuan semua, Konsert Apresiasi Seni RIMUP Kebangsaan akan berlangsung pada 19ogos 2009 jam 8 malam di Pusat Konvensyen PERSADA Johor...So wish me luck guys....!

No comments: