Wednesday, March 11, 2009

Busy ker...?

Busy ker...? Busy ler jugak...tp nak wat camner...tugas kan. Sampaikan ada pelawat2 og aku suruh aku updated post yang baru...oklah,atas permintaan peminat terpaksalah aku updated post ok...thanx to ctong!

well,as usual, aku post kan gmbar mekap yang terbaru...kal nih, wirama d'bridal dapat job kat Felda Taib andak...tp bukan kat rumah Mawi...apa korang ingat kat Taib Andak tu ada rumah Mawi je ker...?hahahaha...Tapi kali nih, aku x mekap, Kak Didi yang mekap. Sekali masa Jumaat malam n lagi sekali masa bersanding ari Sabtu...so aku datang tolong2 lite2 jek...!

Ha...ni gmbar selepas pengantin di mekap...gmbr sebelum lupa plak aku nak snap2....!
So apa komen?



Ni plak gmbar atas peamin...nasib bukan 'Pelamin Anganku Musnah....!'

So guys,i need ur comments....!Thanx k...n kepada sesaper yang nak tempah Bridal aku...jgn segan2 contact aku tau...!

Then, hari Ahad adalah hari cuti,...same with hari Isnin...cuti Maulidur Rasul....Apa yang we ols buat...just lepak jek...Hari Isnin...kawan aku nak colour rambut n trus wat treament muka...(tapi setakat letak hirisan timun di mata....treatment kah...?)



Tanpa diduga,hari Isnin tu ialah hari hujan yang agak lebat n ribut....


ni pandangan dari balkoni rumah aku...agak seram gak!!!tp yang aku tak tau,rupa2nya kat bandar JB banjir kilat. Aku tau pun bila baca paper hari nih...Terutamanya kat area wisma n pejabat pos...hish...tempat tu mmg dah selalu kena banjir tau.So kerajaan Johor kena fikir something nak settlekan this problems...huhu...!

Minggu nih mmg semakin sibuk lagi.Selain aku ada latihan bahas, esok ada meeting sempena Sambutan Keputeraan Sultan Johor...ujung minggu nak ke Kluang..!ada pertandingan bahas guru,then dah mula cuti sekolah.Sabtu plak ada show perpaduan kat Dewan Mohd Rahmat....!Sibuk n semakin sibuk...Ahad pula, ada mekap lagi kat Sedenak...!

Gitulah kiranya aktiviti aku kan...!selamat bekerja dan selamatmencari rezeki...!

No comments: