Monday, March 16, 2009

Show...Show...Show...!

Show kat Perling...!

Show Perling gak...!

Aku pose...show KRT!


Wow....tajuk macam grand kan...Ala2 artis gituh..tapi tu la yang berlaku last weekend..Satu hari yang penuh ngan show untuk wirama d' tari..Tengahari ada 2 show orang kawin. Satu kat Perling lagi satu kat Larkin...Pulak tu hari ujan.Dua2 show nih kitorang nak antaa budak2 jek..!So,aku eva n nana incharge untuk show kat Perling.Ajak,DD,Ashua n Habil kat Larkin...

Lepas menari,ujan turun ngan lebatnyer..nasib baik ler aku kat Perling jek.Tp ttp basah kuyup ok...hahahaha.Malamnya pula ada show KRT kat Dewan Mohd Rahmat kat Tampoi anjuran Jabatan Perpaduan. Thanx to chicken mother kasi kitoang show nih.... Sangkak gak. Mula2 nak 3 tarian tapi selang seli ngan orang menyanyi..last2 orang menyanyi x leh on monitor...choy sangat PA sistem dia....Last2 kitorang menari str8 3 tarian...tapi kena gap2 sikit ler...!Girls nak tukar baju kan...!Oklah tu...duit2 sambung nyawa kan...!

Hari Ahad,macam yang dijadualkan..wirama dapat job mekap pengantin.Yang g Ajak, DD n Habil.Aku mulanya kena g desaru nak jadi hakim tarian.Tapi last2 cancel.But, diorang suruh aku anta costume yang dorang nak sewa..Gigih aku drive ke SSBP..kat Bandar Penawar tu.Nasib, aku bawak Lutfe (anak aku) ke sana. Leh la buat teman kan..!

Hari nih, aku dok umah jek. Cuti sekolah dah mula.Leh la rehat2 sikit kan...!hahahahah.Td baru kemas2 rumah.Budak2 blok ada gak lepak kat umah td. Tp sumer dah turun dah ke bawah.Tinggallah aku kat umah. Lepas kemas2 sikit, nak mandi kot...tp ujan nih.

Selamat bekerja buat yang bekerja...dan selamat bercuti buat yang bercuti...!

No comments: