Saturday, March 21, 2009

Wayang....

Semalam aku g tgk wayang.Pengarahnya sam...so dia dah booking tiket untuk 8 orang... Kira punya kira ada 7 orang jek yang pergi...Aku, Rosman, Ghulam, Kak Gi Muar, Sam, Firdaus n anak aku Sufi.....

Ak kena g amek tiket,...so aku ngan anak aku gi la ke Jusco dalam kul 10 gitu nak amek tiket. Show kul 11.45.....biler sumer dah kumpul, biasalah kan...mesti kena gaduh2 dulu then jerit2 ckit baru la masuk panggung....cerita yang kitorang tgk ialah ...(kena klik kat bawah nih.....!)


http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/f/f5/Race_to_witch_mountain_film.jpg


its a good movie, aku suka tgk..mcm berangan2 gak la aku ckit....konon2 aku ni ada power gak mcm diorang....

Lepas movie, kitorang lepak jap kat Pasar Borong....then jumpa anak aku Si Hijaz, Are Lip, Are Yap...then kitorang singgah kat kedai CD....terserempak plak ngan Khairul Azlan......dah mcm reunion dah...

Aku sampai umah dlm kul 3 pg la gak.. Sufi balik umah aku. Mula2 dia plan nak balik semalam gak...tp dah malam sgt dah n dia pun ngantuk...so dia baru la balk td. Jap lg, mybe aku nak balk umah mak aku...tp kena g bayar bil Maxis dulu.....dah blok dah...x sempat nak gaji kan...hahahaha!

Petang sikit nak ke sek Untie Lili...nak tgk latihan tarian dorang.....Mlm mngkin nak g Segget...nak tgk show Sam....

Oklah...jumpa lg nnt...selamat berhujung minggu

p/s : ala...cuti sekolah nak abis dah.....Sentap!

No comments: