Wednesday, March 4, 2009

Sorry....

Sorry la yer..dah lama x update my blog..bukan apa agak bz ngan keje sek ngan bridal i...hahaha so saper2 nak tempah bridal ok ler contact i kan....

Last weekend, aku g mekap pengantin kat Kg. Air Manis,Air Bemban, Kulai,Johor...jauh gak dr rumah aku...Sabtu malam nikah n Ahad tengahari bersanding....So as usual u guys gimme ur comments ok...untuk meningkatkan tahap mekap aku..manalah tau,satu hari nanti akan tercapai cita-cita aku nak bukak kedai bridal ker....Insya-Allah...!


Ni gambar pengantin sebelum mekap...(Thanx to kak Yoly...!)

Ni selepas mekap (gambar nikah)


mekap untuk bersanding

ni dah siap dah..kat atas pelamin nih...


And surprisingly, Herman@Kak Mollas dtg ke teatak buruk aku.Mula2 Sam jek yang kata nak datang...but Kak Mollas pun muncul sekali.Baru balik dr Travel Fair kat Sutera Mall....huhuhu...Dia la antara orang terawal yang datang kat rumah aku...even Usop pun tak sampai lagi ok...n jgn tak tau...Ctong yang tinggal selang satu jalan dari rumah aku pun tak pernah sampai..terkejut kan...leham suk rancangan Ripley's Believe It or Not....

So sekarang, aku bersama rakan-rakan Wirama d' Tari ada job ajar menari kat SMK Bandar Putra Kulai, SK BBU n EC..!Bridal masih macam biasa.. this weekend kat Felda Taib Andak then next weekend kat Sedenak...Alhamdulillah, rezeki Tuhan nak beri...

Okler,nak siap2 g sekolah nih....!

1 comment:

Anonymous said...

u make up dia buat muka dia mcm pondan u ols..sian wanita sejati tu