Sunday, January 18, 2009




Kita mulakan blog aku hari nih dengan berita kebakaran..Masa ni aku br balik dari wat show Pesta Tanglung kat Taman Megah Ria. On da way balik tu, aku terserempak ngan kebakaran kat tepi jalan.So tanpa berlengah lagi, aku terus rakam....bahaya gak kebakaran nih,yelah berlaku tepi jalan...Nasib ada bomba yang bertungkus lumus memadamkan api kebakaran...rasa dah mcm pengacara jemputan Nona dah....hahahahah

Ok,kembali kepada citer sebenar....semalam walaupun ada sekolah ganti,aku tetap gigih gi wat show kat Taman megah Ria. Show ni Didi yang dapat contact so kitorang bawak ler budak blok sekali....meriah la jugak. Ada persembahan pelbagai bangsa...macam RIMUP la...Apa tu RIMUP...? Rancangan Integrasi Murid Untuk Perpaduan...hahahah gituh!


ha....ni grup utama....penari killer


ni plak grup budak2 blok....

Yang meriahnyer siap semua mak bapak diorang dtg lagi...Memberi semangat sgt. Dah mcm rombongan hari keluarga....boleh gitu!Show nih abis dalam kul 10pm gituh...dah abes show terus la balik....

Anyway, hari nih AJL 23...ramai artis yang meletup bertanding malam nih....aku ttp sokong kak ziana kiter.. tp yg agak sentap kawan aku si hazry dpt tgk AJL 23 dengan tiket VIP...dok ngan artis lg...siap shopping bj br lagi n mybe akan jalan kat red carpet....benci..benci..benci!

anyway, selamat berjaya buat semua ok...kalau nak tgk red carpet AJL tgk la kat www.tv3.com.my

No comments: