Friday, January 2, 2009

Menghitung Hari...

Aku menghitung hari...wah,mcm statement nak kawin plak..(kawin lagi..!)..aku menghitung hari sebab dah nak mula sesi persekolahan 2009.sek aku dah mula meeting sejak 31hb la.n banyak gak tugas2 baru dan lama yang aku dpt....n mcm biasa aku terima dengan hati yang terbuka...(hahahaha...terbuka ker?)

dan harapan aku gak kepada diri aku dan kwn2 serumah aku...aku harap kita semua dapat bekerja dengan hati yang tulus ikhlas...hehehehe.n kepada sesaper yang idak kerja tu,aku akan gigih suruh diorang gerak g cr keje...sebab saper yang tanggung diorang kecuali diri diorang sendiri kan.

pada permulaannya, mcm ada perkembangan yang sihat gak pasal diorang nih....kak oya ttp sambung kerja kat kg md amin setelah habis kontrak jual perfume...ajak n didi join orang wat katering...masak2,potong2 bawang....a chong mengada2 ckit...masih xder keje...ni mmg nak kene sentapkan dulu nih...n ada lagi sorang anak aku merangkap housemate baru...Azam...yang masih gak x dpt keje lagi...

ada keje ker xder ker..ttp kena bayar duit rumah RM100 sorang tidak termasuk duit utiliti....duit utiliti itu ialah duit api air...sejak pakai mesin basuh n peti ais...bil agak tinggi so xleh la nak potong dr duit rumah kan...

anyway,selamat menjalankan tugas dengan penuh semangat bagi tahun 2009.

p/s : bagi kawan2 cikgu aku...selamat bertugas kembali n mari kita target APC bagi yang belum dpt APC....

No comments: