Sunday, January 25, 2009

PD Trip.... My Review


Aku mulakan post kali ini dengan gambar yang telah diambil oleh chicken mother (as requested by him...i mean her...i mean him...!).

As planned....aku bertolak ke PD pa sabtu, 24 Januari jam 9pg....tp kena amek kereta kat bengkel dulu dan simpan kereta Sam kat rumah mak aku..Trip kali ini melibatkan 3 orang penting dari daerah JB....1st ialah ......


Anak aku dieno...tukang driver jek...!


2nd ialah....

aku ler nih ..tuan punya kereta n blog...!

dan 3rd ialah....
This Is Chicken Mother...!

Aku ingat perjalanan mudah dan lancar.Tp seawal nak masuk tol skudai..dah jem semuanya...Sentap gak ok!!Tp nak wat camner...kitorang mula masuk highway dalam kul 11 la gitu kan...!Tp from skudai to Machap dah satu jam..Gempar ok!selalunya dalam 40minutes

Ini adalah barisan kereta kat highway...!terkejut gak sebab aku mmg tak pernah guna highway masa musim perayaan...so this is my 1st pengalaman ok.

So, sebab dah jamas..(pinjam perkataan hazry...)kitorang sampai dalam kul 3 lbih jgak rasanya!!and of course lapar kan...nasib la ada makanan 4 we guys....


tengah melantak dengan lahapnya!

so lepas dah makan...ngantuk la kan....aku tido la dlm bilik sambil bukak air cond.And guess what, bila dah tido dalam air cond nih...? hidung aku rompong ler...!diorang nak terjun dalam swimming poolas...tp aku xleh la...terpaksa posing2 jek tepi swimming poolas..!hahahahah,damn it!chicken mother ttp nak merasa air laut...and amiras pun gigih teman chicken mother

sedang berlatih acara terjun papan anjal...!
(boleh gituh..?)


posing lite2..atas permintaan peminat!

then,diorang trn gak ke swimming poolas...n terus posing2 untuk ANTM cycle...22..!!!ada ker?

tema: JUON (THE SERIES...!)

tema: damn....kakak gemas..!



tema : baracuda....!

So biler dah puas semua, kitorang pun naik n siap2 nak g pasar malam. Kakak aku kata ada pasar malam kat pekan PD...best gak nih, dah lama tak g pasar malam ekh...


posing lite jek...xnak over expose sgt....nnt peminat serbu (statement perasan tahap diva...!)...kitorang pun beli makanan ckit2 jek sebab nak makan seafood...

restoran dia pun sebelah pasar malam tu jek....so xyah la jalan jauh2 kan..!


Still posing2 sambil tunggu makanan datang...







n nilah dinner kitorang simple...n sweet. Biler dah kenyang, kitorang pun plan nak g lepak katner ek?Mula2 Usop cadang nak g PolyMall...wow, nama jek dah vast!!!!Biler sampai, ia hanyalah sederet rumah kdai yg ....perluke diletakkan nama PolyMall...! So kitorang lepak kat Teluk Kemang...n lucky us...chicken mother ttp laku di situ ok...(x sia2 diane 20 papan... opppsss!)..

Last2 dah boring, kitorang balik rumah n tgk cerekarama jek...Bisikan Subuh...!

Then next day, rompong aku pun dah ok...apa lagi,turn aku plak shooting kat swimming poolas...untuk ANTM cycle 12...ha yang ni confirm mmg ada...hahahahah!




Pelbagai pose2 menarik yg aku buat...untuk tatapan peminat semua...terima kasih peminat (ttp perasan..wpun muka x vogue!!!)

muka aku lg....




dan lagi...



ada lagi ker?




bila dah puas berendam....time to pack home....jgn terkejut muka dieno mmg xder masa swimming...dia ni pemalu orangnya!!!!!

so sebelum kitorang check-out,ttp nak pose2 manja kan...just 4 u guys...!




then, we ols singgah kat Pantai Teluk Kemang, nak jalan2 n nak makan....!Tp yang makan aku ngan Dieno jek..yang lain dah makan kat rumah Kak Pipah td...!






Lepas kenyang semuanya....kitorang pun beransur pulang...Usop, Shaz n Amir naik Myvi ke KL while aku, chicken mother n Dieno as driver yang setia naik my beloved Wira ke JB.....



So itulah,my trip to PD...thanx to Usop sebab sudi ajak we ols delegasi dr JB untuk bercuti bersama2 ke PD....thanx to Shaz n Amir yang bersama2 memeriahkan ttrip ini...thanx to Dieno sudi teman saya jd driver yang setia...thanx to chicken mother yang sudi naik kete buruk aku....hahahahaha...

Kiranya, trip ini just nice,3 dr KL and 3 dr JB...xboleh lebih n tak boleh kurang...Bagi yang akan bekerja esok mcm Amir...gud lark la k...tp aku dpt cuti 1 minggu ok...!

Enjoy ur holiday...!

1 comment:

Anonymous said...

uuuuuuhhhh... bestnya kakak... tapi tetap kakak yang paling caantik... dieno?? hmm...

hahahahaha....