Thursday, January 22, 2009

PD oh...PD

Hari nih aku penat ckit.Pagi td kena g sekolah, ada latihan rumah sukan.Minggu depan dah cuti Tahun baru Cina.Then lepas cuti dah start Sukan Tara...
So, sempena cuti Tahun Baru Cina,kawan aku Si Usop ada tempah rumah rehat kat Pd....lama gak aku x berjalan2 ke sana kan. So kebetulan Usop dah tempah rumah rehat BNM tu, aku pun turun r sekali..
Kalau ikutkan perancangan awal, aku trn ke PD ngan Sam n CTong.Tp last2, Ctong tak jadi nak g. Aku dah agak dah.Kadang2 dia tu berbual jek lebih.Last2 x jadi kan.Whatever, dia ada ke dia xder ker...the show have to go on.
So tinggal la aku ngan Sam jek.Cadangnya nak bawak anak aku Sufi tp biler aku col xdpt2 plak. Bengang plak aku rasa.Then xder alternatif lain. So kalau dah xder orang aku ajak Si Ghulam ajer la kot.hahahahaha.....So, akhirnya xder anak ikan la,yang ada sumer mak hayam jek yang ikut kan.
Tp tgk r nnt, mana la tau ada anak yang nak ikut ker kan last2 minit...xpun aku bawak A Chong ajek....
Tp tu sumer baru perancangan jek.Esok sumer br confirm...Usop and he gang akan bertolak ke PD esok malam dalam kul 9pm..Kalau larat aku pun nak gerak esok malam la kot.But, stop kat sekolah ghulam dulu.Tido sana kan..
Sabtu pagi baru gerak ke PD...tu pun x confirm lg....Semua tunggu esok.
so,papehal kita tunggu la post aku yang seterusnya ok...
Selamat Tahun Baru Cina....Take Care n Enjoy Urself this weekend...!

No comments: