Friday, January 23, 2009

PD confirm....

Akhirnya setelah berhempas pulas aku mencari anak2 yang nak ikut ke Pd...at last aku contact Dieno....and dia pun setuju untuk ikut aku...Lega ckit la sebab kalau bawak Dieno nih dia boleh diharap ckit kan.Leh la tolong2 nak wat keje pape kan...!
Kalau xder anak aku yang nak ikut, aku bawak ghulam jek.Tp kalau ghulam mmg nak ikut, aku on jek.Anyway,lupa plak aku nak tanya kat Usop...sebenarnya baper org rombongan dia KL ek...kalau aku bawak ramai2 karang dah overloaded plak chalet dia ittew...hahahahaha.Ala, kalau tak muat, kita tido himpit2 je la,tak pun kita tido tindih2...lagi best hahahaha...
Then, dalam minggu depan, aku dapat jemputan ke UM...jd Hakim untuk Pertandingan Debat ASTAR...mungkin aku gi kot.Leh jumpa kawan2 debate...Last aku jumpa diorang thn lepas, bulan Dis...Debate Royal....Thn ni bulan Jan, Debat ASTAR...bulan Feb Debat Intergriti kat UTM plak...wah,mcm tiap2 bulan jumpa ek....hahahaha.Tapi aku tak sure lagi leh g ke tak ASTAR...nak kena tgk budget gak.Then, kwn2 aku dr Muar n Melaka nak trn jb....nak jumpa Kak Rostipah kat PG...kitorang mmg dah lama tak jumpa Kak Rostipah...sejak2 dia kumpul duit nak kawin kan...
Anyway,jaga diri di hujung minggu nih and selamat bercuti...!

No comments: