Friday, January 23, 2009

Sedikit Sentap...!


Semua dah siap plan...cadangnya aku nak anta kete untuk servis lepas balik sekolah kan....then,bila aku try nak start kete...tetiba x boleh...sentap gak kan.Then, aku pun col insurans aku untuk assist...dia pun anta la tow truck n mekanik...rupanya bukan masalah bateri ok....mekanik tu cadangkan aku anta kat bengkel...as usual,bengkel aku kat tmn u tau...
dia cadangkan aku tinggalkan kete aku kat bengkel sebab bengkel dah nak tutup...sentap nih..!esok cadangnya nak naik kete aku g PD...cmner nih???....so aku pun plan nak naik kete sam...ok la kot!
around kul 10 lebih td, bengkel tu col i n ckp sumer dah ok...kena tukar ignition n plug la...kena bayar around rm200... tmbah servis biasa, dalam RM300 la...gitu la ek!tp ok la jugak....so esok akan ttp pakai kete aku...
Sam mybe akan dtg umah aku dalam kul 8lebih gitu n amek aku terus ke Tmn U...Then amek kete aku, kete dia letak kat umah mak aku...n kita pun bertolak ke PD...Mula2 nak bawak Ghulam sekali tp xjd sebab dia join kak yol untuk bengkel tarian kat Segamat...sekolah Kak Yus u ols....!
So,hrp2 tkder pape yg berlaku lagi n semoga semua selamat sejahtera segalanya....!
Happy Holidays...!

No comments: