Thursday, February 5, 2009

Hari ini....

Entah kenapa ek...?badan aku lemah jek 2 3 hari nih.Mungkin penat bekerja kot.Lagi2 sekarang ni, mcm2 benda nak kena buat.Tapi nasib la tak banyak tanggungjawab kat sekolah kan.Semakin nak dekat Sukan Tahunan ni,badan makin penat jek rasa....kena makan supplement pills kot.

Sekarang nih, aku ada rapat dengan sorang budak hoki f2....Faiz. Entah camner leh rapat dengan dia pun tak tau ler. Dia ni penolong kapten petang rumah Grundy. Baik budaknya.Suka tolong aku n aku ada tumpangkan dia balik opis bapak dia kat Library. Bapak dia keje kat situ. So biler balik dari latihan rumah sukan n Sukantara aku tumpangkan dia lah. Bukan jauh sngat pun...So, apa motif aku cerita kat sini....Entahlah...!tepuk dada tanya selera....

Selain itu, aku tengah menghitung hari nak mulakan latihan tarian dan bahas. Harap2 lepas sukan sekolah dan ujian formatif 1 aku boleh mulakan latihan tu semua kan. Takut gak tak sempat nak latih budak kan.Lagi kalau pertandingan bahas....harap2 sempat la latih diorang semua. Aku ada gak 2 3 nama budak yang berminat nak masuk n join team. Tapi budak2 form 1,so kena r gigih nak latih kan.....

Selain tu, aku kena standby untuk bahas guru gak. Kalau ada surat arahan PPD suruh aku masuk bahas, kena lah pergi kan. Padan la muka s****a kena relief kelas aku.Hahahahah! Dengarnya Tipah dah xnak wakil PG...perlu ker percaya u ols?Kakak-kakak suka propa!!!!TUggu dan lihat je la kan...

Then, aku pun teringin nak join balik Debat Komuniti Bestari....thn nih leh join kot...!Tengoklah macam mana kan....

Oklah, dah ngantuk nih....selamat berhujung minggu...(cuti sampai ari Isnin kan...)

No comments: