Wednesday, February 4, 2009

X larat rasanya...

x larat rasanya hari nih.walaupun Sukantara dah abis...(tahniah kat rumah Grundy..Johan Sukantara..!)..tp badan still tak larat.Pagi tadi bangun awal ckit..lepas kemas blik lite2 then gosok baju. Hari nih pakai baju korpporat. Selalunya hari Rabu kena pakai uniform atau baju korporat..Senang ckit ler...Tiba kat sekolah pun awal..dalam kul 12 dah sampai dah.Kira awal la tu kan.
Hari nih dah start acara sebelum sukan..Pencapaian mcm hampeh jek..Then bila si Fahmy wat pengumuman, rumah Grundy dah berjaya kumpul 3 emas dan sekarang dalam ranking yang pertama.Walaupun aku bukan guru yang terror bab2 sukan nih, of course aku still bangga kan.Hahahahah....
Keadaan kelas pun ok.aku semakin suka plak kelas2 yang aku ngaja sekarang. Budak2 zaman sekarang nih dah makin maju dah. Bila aku cakap aku ada MySpace...maka berduyun2 la budak2 add aku tau.Tapi aku melihat ia sebagai perkembangan yang sihat. Maknanya, mereka semakin maju dari kita la tu....
Even, budak2 kelas 2gigih pun ok ler sikit berbanding tahun lepas....diorang nakal2 jek...Bukan jahat pun.Tapi jangan pulak lepas nih diorang buat hal plak...!
Tahun nih pun aku mengajar dengan kaedah baru.Dah tak guna buku latihan dah.Semua guna fail jek.Tapi aku tak wat check list lagi saper yang ada fail atau tak...So kena la check nnt...
Oklah,nak gi mandi nih.Jap lagi nak gi sekolah Zureen.Didi ngan Ajak nak gi mengajar menari budak2 dia. So leh la aku g makan kat sana...Kak Ida tak bukak kedai plak hari nih...Sentap!

No comments: