Tuesday, February 24, 2009

Nak wat apa?

Hahahah...kelakar plak tajuk post aku hari ini....Sebenarnya aku x tau nak wat apa hari nih...Minggu nih aku agak bz ngan beberapa perkara...

1. Latihan Bahas Guru - macam biasa tahun2 lepas gak,aku akan wakil daerah JB untuk Bahas Guru.Latihan dah mula dr minggu lepas kat SMK BBU.. dar kul 2 sampai 5 ptg. Tapi hari nih jurulatih aku dtg so kitorang batalkan latihan..

2. Latihan Tarian Zapin - tahun nih aku bercadang nak hantar pasukan sekolah aku untuk pertandingan zapin. So latihan dah start ptg td. Ada 3 org budak seri melati masuk sekolah aku n diorang mmg kuat. Tapi 3 orang jek x cukup kan....aku nak 12 orang..Diorang un dah janji nak cr lagi budak2 yang sesuai...

3. Latihan Bahas Pelajar - aku nak latih budak2 ptg latihan bahas. Budak2 form 1..kellas x?..semalam dah dtg sorang, Amir Husni...hari nih dtg lagi sorang Ammar....esok x tau ler...kalau dorang kalah pun tahun nih..tahun depan ada lagi kan!

So, dalam minggu nih aku ada latihan bahas je la....Sabtu nih aku jadi pengacara kursus dalaman....Ahad aku ada mekap pengantin....

Minggu yang sibuk tp aku ttp xtau nak wat aper....

p/s : rindu r kat anak murid...lama x jumpa dorang!

No comments: