Monday, February 16, 2009

In memory...

Aku dah selamat sampai kat Muar...org Johor kata Muo....Sampai pun dalam aea kul 4 lbh gak. Bila aku nak check-in, aku tersentap...aku xder bilik nak menginap!!!Sebab aku ganti Siti Saraa...patutnya bilik tuk pompuan jek..tapi aku cikgu lelaki yang ganti...Matiler kena carut nnt. Aku pun stanby ler back-up plan...Aku cadang nak tido kat umah Kak Yol...Kak Yol ok jek...xder masalah..Then biler En. Aziz HOw datang..sumer dah settle...aku dapat ler bilik, tp mcm biasa ler...dok 4org sebilik...Sentap!...Tp xper ler...

Bila dah dpt bilik, aku pun trus trn n terus jalan kaki nak cr pencuci muka aku. Pencuci muka aku tertinggal kat umah la pulak...!jejalan kaki sambil tgk2 area bandar Muar...dulu aku pernah sekolah kat cni..Dari tahun 1993-94...kat MRSM Muar, KM10 Bakri...Dan kat jalan2 nih la aku pernah lalui sambil outing...gi Hock Hai beli barang....hahahahaha...kelakar la!

Ada gak beberapa tmpat yang dah berubah wajah...tp still mengamit memori aku.Wow...ayat power seh!Tp mmg betul la kata orang, tmpat jatuh lagi dkenang inikan pula tempat belajar..Dan tadi masa aku on da way ker Muar aku berangan nak g melawat sekolah lama aku tu!!!Rindu giler...macamana la MRSM tu sekarang kan...Masa aku belajar dulu, asrama dia kayu dan dengarnya sekarang dah jadi bangunan batu....

So, kat Muar nih aku sempat snap2 gmbr yang menarik n mengamit memori aku masa dolu2....huhuhuhu!Nnt biler aku dah balik aku akan uploadkan gmbr ok...kat cni line lmbt ckit...yelah Wi-Fi free kat KFC Giant Muar....

No comments: