Monday, February 9, 2009

Mekap lg......

Ari Ahad aku dpt lg job mekap kat Q Pinang... ingatkan mekap kat kedai jek.Rupanya, kena bawak pengantin sampai kat umah pengantin.Tp on da way nak ke Kulai tu, aku terserempak dengan perarakan Thaipusam....so sempat la aku snap2 gmbar kat tepi jalan...



Takut seh tgk diorang wat camni....!


Then, aku pun sampai kat Q Pinang. Kedai nih, kawan aku yang punya.Dia wat printing n ala2 butik pengantin la gitu.....kalau ada mekap2 yang lite2...aku g la kan... Dapat r duit ckit.



Ni muka si Aishah sebelum aku mekap.....


Ni biler dah siap mekap n pakai baju



Ni muka Aishah ngan suami dia Nazim....

So saper2 yg nak tempah pakej kawin...contact ler aku k....!

1 comment:

Anonymous said...

kakak.. kenapa pipi dia merah sangat??? mcm badut dah..

lariikk... matiilaa.. kutuk kakak punya make up..

huhuhu..