Monday, February 16, 2009

Kursus oh Kursus....

Aku ngah packing nak g kursus nih...Kursus Guru2 Anti Dadah kat Hotel Traders, Muar,Johor...starting from today untiil Wednesday...Apa yang akan aku expect biler g kursus mcm nih?Entah la yer....Kak Yus kata banyak kerja yang kena buat...Tp pada pendapat aku, kita wat apa yang termampu sebab aku pun kena concentrate kat Grup Tarian Zapin aku n Pasukan Bahas Sekolah. Tu belum lagi pasal latihan Bahas Guru lagi tu....!

Barang2 sumer dah packing tp aku kena gi sekolah dulu sebab nak g amek surat kat atas meja aku. Lupa lak nak amek aritu....Then nak singgah bank, anta duit kat mak aku kat Taman U then biler sumer dah settle br ler leh bergerak ke Muar. Masa pendaftaran mulai jam 2.30 hingga 4.30pm...Then, malam baru acara bermula, so korang rasa aku patut gerak ke Muar kul baper?
Si ghulam siap cadangkan lagi aku gi Melaka terus...ptg2 ckit br ke Muar balik...Tengok r camner kan...!

Anyway, kalau kat hotel tu ada free Wi-Fi leh ler aku online...kalau x, biler balik JB nnt br ler aku updated aku nyer blog...Selamat Bekerja sumer....!

No comments: